Det känns i ryggen

Postat av Cassandra den 2008-04-30 20:53:44


Idag bestämde jag och Christofer att vi skulle gå till centrum och kolla lite på kläder och skor. Jag skulle kolla på en klänning som jag ska ha på mig när Christofer tar studenten. Blev helt förälskad i denna klänning förra veckan när jag var i centrum med mamma, så jag var tvungen att köpa den idag. Om jag inte ska ha den när han tar studenten ska jag ha den i sommar iallafall :) Christofer hittade ett par skor som var hur fina som helst. Men han var inte säker om han ville köpa dom eller inte så han väntar och ska tänka :D Han är smart :P När vi vart i centrum och kollat ett tag, tog vi en prominad. Jag kan säga att jag aldrig haft så ont i ryggen som jag hade efter. Jag var helt slut. Men det var ändå skönt att komma ut och gå lite.

När vi gick på prominad en så bestämde vi oss att vi skulle baka lite, en blåbär och hallonpaj. Så vi gick förbi Sabis och handlade lite bär. Jag och Christofer har sätt hela dagen i centrum, folk som har student mössor på sig, så vi förstog att det kanske var Fredrika som hade haft mösspåtagning. Så vi började tänka vart Denise var, eftersom alla typ var där. Och Denise går nämligen i den skolan. Men henne såg vi inte, så jag och Christofer tänkte skcika sms till henne på skoj och kolla vart hon var. Men när vi gick förbi Olearys såg vi massa människor med studentmössor och när vi sedan gick förbi uteserverigen så är det någon som roppar på mig. De var Denise :) Hon kom fram till oss och vi pratade lite. En gammal målvaktkompis från Farsta kom också fram, var jätte länge sen jag träffade henne. Och det känns som om det var jätte länge sen jag snacka med Denise också. Men det var kul att träffa dom båda. Men efter en pratstund så fortsatte vi hemmåt. Egentligen skulle Christofer med haft mösspåtagning idag men hans lärare skyllde på att det var förmångda som hade "praktik" så dom skulle inte ha något. Skit skola han går på :P

När vi kom hem, var jag så slut så jag tog ett varmt bad. Hur skönt som helst :) Sen bakade vi och nu sitter vi framför tven och kollar lite. Vi väntar på uppdrag granskning och barnmorskorna. Det blev ingen majbrasa för oss. Vi kände att det är skönt att vara hemma och ta det lugnt. Men vi hörs senare eller så hörs vi imorn :) Fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback