God morgon

Postat av Cassandra den 2008-04-21 06:54:37


Nu har Christofer åkt till jobbet och jag sitter hära framför datan och tven, egentligen ska jag också vara på jobbet vid den här tiden. Men ska vara hos barnmorskan nu kvart över 8.

Christofer gick upp vid 6 och jag skulle följa med han till bilen pga av att jag hade glömt mina nycklar i handsfaket. Och nu kan jag inte somna om :P Och nu tänkte jag bara ta det lugnt :) Tänkte gå och lägga mig igen först, men nu är jag inte trött längre och om jag ska gå och lägga mig kommer jag bli tröttare när jag ska upp igen, så därför beslöt jag mig att inte gå och lägga mig igen.

Hur ser eran dag ut idag då? :) Först ska jag då till barnmorskan, själv :P pga Christofer inte fick ledigt från praktiken. Men det är inge fara. Bara roligare när han följer med. Efter det ska jag åka till jobbet. Ska bli kul. För idag börjar den nya kocken så ska bli kul och träffa han också.

Vi bloggar senare ikväll igen :) Ha en bra dag i de fina vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback