Huddinge sjukhus

Postat av Cassandra den 2008-04-24 17:16:57


Idag kom jag till jobbet och fick det jobbigt med kramper i magen igen, så jag lydde ett råd som min barnmorska gav mig att ringa till Huddinge sjukhus, för att kolla om det kan vara något. Så jag ringde och fick en tid hos dom på specilistmödrarvården 2 timmar efter jag ringt. Hon jag pratade med tyckte jag skulle komma in och kolla och se att allt ser bra ut. Så man inte behöver vara orolig. Så jag ringde Christofer så fick han komma och hämta mig på jobbet. Ville inte åka själv.

Men när vi kom dit fick jag börja med att ta urinprov och kolla att allt stämde, sen lyssnade dom på barnets hjärta och det var hur bra som helst, så nu vi vet att lillan mår jätte bra :) Sen fick vi prata med en doktor som var jätte bra. Det var inget fel på mig heller, kan ha fått lite sammandragningar från när jag vart stressad. Men har fått andra arbetsuppgifter så är bättre nu. Men när jag fick ett kramper i morse så belm man orolig iallafall när jag får det vid livmorden, kan kalla det sammandragning. Men det var skönt att höra att det inte är farligt för vårt barn. Så nu är jag lugn och vet att både jag och barnet mår bra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback