Längtar blir bara större och större

Postat av Cassandra den 2008-04-29 14:26:39


De känns att det börjar närma sig nu, Cassandras mage blir större. Jag känner att lillan rör sig mer och mer. Vi har sagt det många gånger och vi säger det igen, vi vill ha henne hära nu. Hålla om henne, pussa på henne. Nu är det bara 94 dagar kvar och tiden går så fort så snart är det dax. Jag hoppas tiden går lika fort som den har gjort tills nu. Jag och Cassandra diskuterar hela tiden om hur underbart det skulle vara om hon var hos oss nu. Men det är ungefär 3 månader kvar och vi längtar jätte mycket efter lillan.





Kommentarer
Postat av: j o s e f i n

Jag ser att det blvit fel med den där blåa borden som går igenom bloggen. Det får du ändra lite med "margin" numrerna. o det med länkarna kan du kolla på min blogghjälp på min blogg så ska det nog stå lite där var du hittar saker o ting :P

2008-04-29 @ 21:02:37
URL: http://FlickanJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback