Mycket vacker dag

Postat av Cassandra den 2008-04-20 18:57:26


Vilken underbar dag det var idag :) Jag bara älskar när det är sånt här väder. Idag åkte jag, Cassandra och min mamma och kollade på en spjälsäng som mina föräldrar hade hittat på internet. Vi tog med mig min mamma som ett stöd. Men det beslut som kom var att vi köpte sängen. Och det var inte vi som behövde betala. Det var mina snälla föräldrar som gjorde. Så jag och Cassandra vill tacka dom så jätte mycket :) Vi är jätte nöjda med sängen och den var jätte söt. Vi ska fixa en bild på den lite senare så ska ni få se :) När vi köpte sängen så fick vi även med en liten pall, en lampa och två mattor. Allt var så fint :D Så nu har jag och Cassandra gjort 2 köp som vi är jätte nöjda med, fast det är ett tag kvar tills vår lilla tjej kommer. Men bättre att vara ute i god tid :P Eller vad tycker du? :)

Efter de så åkte vi och kollade på innebandymatch. Tyvärr förlorade Vendelsö, lite synd. De hade vart kul om dom kommit till final. Men, man kan inte vinna allt. Sen efter de åkte vi förbi Maxi och köpte lite som fattades till middagen. Vi har nämligen bestämt att vi skulle äta rester från igår.

Nu har vi iallafall ätit och är hur mätta som helst. Vi hade tänkt att kolla på Beck snart. Både jag och Cassandra älskar beck :D

Men vi får se om vi hörs senare, hoppas du haft en trevlig söndag, det har iallafall vi och vädret, kan det bli bättre? :)





Kommentarer
Postat av: j o s e f i n

Va kul att spjälsängen var bra :) det är bra att vara ute i god tid så det inte blir så stressigt med inköpen på slutet :P

Jag älskar också Beck, har gjort det i flera år. de e så bra filmer :D

2008-04-20 @ 19:56:36
URL: http://FlickanJosefin.blogg.se
Postat av: j o s e f i n

ja juste ja, dom säljs tillsammans med aftonbladet nu. jag har alla i datorn o några på film hihi ^^ Sen så gillar jag Wallander filmerna också :)

2008-04-20 @ 22:16:30
URL: http://FlickanJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback