Tisdag

Postat av Cassandra den 2008-04-22 20:13:03


Då var det tisdag igen, idag var det en dag som man verkligen inte ville jobba. De var så himla fint väder så man bara ville vara ute och ta en lång promenad eller något åt det hållet. De var till och med några klasser som hade lektioner ute idag, skönt! Idag hade jag velat haft ett ute jobb :P

Idag var jag hemma vid kanske halv 5 -5 och då åkte vi och köpte det sista vi hade glömt till kycklinggrytan. För igår beställde Christofer kycklinggryta och då var jag snäll och gjorde det idag och det var jätte gott. Jag är inte så dålig på laga mat om jag får säga det själv :P Men vi var även i centrum idag och hämtade ut min mobil. Hoppas den håller längre nu än 2 veckor.

Men nu hade jag och Christofer tänkt och gå och bada eller om vi duschar. Får se vad som händer. Göra oss rena ska vi iallafall göra :D Ingen av oss vill gå och lägga oss som lortgrisar :P

Men vi hörs säkert senare imorn, annars hörs vi imorn. Men ha det så bra så länge :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback