20-08-08

Postat av Cassandra den 2008-08-20 10:37:29


Då var man ett år äldre :) De känns inget speciellt, förutom att jag får gå på systemet nu :P Tack till er alla som Grattade mig igår :) Sen vill jag tacka min familj och min mamma, pappa och bror för en underbar födelsedag. Idag ska jag fortsätta packa, de är inte långt kvar tills vi flyttar och vi har en hel del att packa.

I månadgs var vi på BVC och Josefin har gått upp bra i vikt och växt bra :) Nu väger hon 3550g och är 53 cm lång :) De är så himla kul att gå till BVC när hon växer som hon ska :) Hon har en jätte bra kurva :)

Just nu ligger Josefin brevid mig och myser. Hon är hur söt som helst :) Våran underbara dotter. Nä, men nu måste jag ta hand om henne hon börjar skrika lite nu :)



Kommentarer
Postat av: Emma

jag sov underbart :D

2008-08-21 @ 11:14:43
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback