Älskar mammalivet

Postat av Cassandra den 2008-08-28 15:50:35


Måste bara säga att jag älskar mammalivet. De är så himla underbart att vara mamma. Jag har världen snällaste och underbaraste dotter :) Visst är det alltid skönt att sova om natten och även ha långa sovmornar. Men Sovmornar får jag ändå :) Josefin sover länge, hon vaknar när hon ska ha mat :) Sen sover hon bra på nätterna, men vissa nätter är hon mer vaken och de är hur underbart att bara ligga och titta på sin dotter och bara mysa med henne :) Jag älskar helt enkelt att vara mamma!



Kommentarer
Postat av: karro

Hille heter det där vi bor. Det är ungefär 20 meter som vi flyttar. Det är en länga med radhuslägenheter Så vi har samma adress och nummer på huset bara att byta boksta:P skön flytt:D

2008-08-28 @ 16:39:06
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Daniella

Nämen, var det er jag såg på Flugger Färg idag? Jag har bara sett din blogg för första gången i förrgår så jag kunde ju inte vara säker. Bara smågluttade liksom :) Jag är sjuhelvetes duktig på ansikten men dessvärre inte lika duktig på namn! Som sagt, har ju bara sett er blogg en gång och så kände jag igen er iaf!



Ha det bra!

MVH /Daniella

2008-08-28 @ 18:41:48
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: LindaViberg \ .se

Vilken härlig gravid/mammablogg :D Kommer läsa mer av vad du har att skriva.. keep up the good work! :D

2010-10-09 @ 11:21:55
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback