Då var de fredag igen

Postat av Cassandra den 2008-08-22 18:12:42


Idag har jag vart i centrum hela dagen med denise. Har köpt mig en ny jacka och tröja. En mypys overall till Josefin, men ska gå och byta den  till en strörre för att hon inte ska växa ur den :) Christofer har vart och hämtat ett glasbord vi köpt från blocket idag. Så det kommer bli skit snyggt i våran nya lägenhet :) Längtar tills vi ska flytta för det kommer bli så himla snyggt :D Nu är jag hemma hos mina föräldrar och väntar på att Christofer ska hämta mig. Jag är här för att fixa lite med maten till imorn, eller när jag kom hit hade min mamma redan fixat de som skulle fixas så jag har bara tagit de lugnt :) Men nu ska jag gå och mysa framför tven med Josefin :D

Vad har du haft för dig idag?



Kommentarer
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

jag har varit med några vänner :D

när är det ni ska flytta ? ;D

2008-08-22 @ 23:21:46
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback