Godmorgon

Postat av Cassandra den 2008-08-28 07:39:44


Och så var man vaken igen. Kom i säng vid 3. För när jag skulle lägga mig i sängen vid kvart över 1 så ville Josefin ha mat och när hon hade ätit klart så ville hon inte sova och jag kan inte gå och lägga mig när hon är klarvaken. Så vi gick upp och kollade lite på tv. Nu är Christofer på jobbet och jag sitter vid tven och Josefin ligger i våran säng och sover typ. Tror jag ska försöka gör henne sällskap. Sova lite längre än halv 8, annars kommer jag inte kunna vara vaken ikväll :P Så illa är de inte, är i så trött, men kanskeblir försig.

Min och Josefins dag ser ut så att vi ska packa och tvätta, vi måste även förbi centrum en snabbis. Igår sa Michaela att det var typ föräldrargrupp i handen. Skulle gärna gå om jag inte har så himla mycket att göra. Måste få klart är hemma. Men någon annan gång ska jag nog gå :)



Kommentarer
Postat av: karro

Jo vi bor i en etta nu. Så det här blir perfekt för oss:) så billigt att bo här. 2600kr i månadet:) billigare får man nog leta efter:D VArt ska ni flytta då?

2008-08-28 @ 07:48:59
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Trebarnsmamman

Ja, så är småbarnslivet....alldeles underbart, men ack så många nätter med dålig sömn. Men visst är det värt det?! Och visst är det häftigt att man klarar sig på superlite sömn natt efter natt efter natt. Undra om det är kärlek eller hormoner som gör att man fixar det?

2008-08-28 @ 08:23:03
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback