Ingen rubrik

Postat av Cassandra den 2008-08-26 13:37:49


Idag ska vi till BVC och väga och mäta och så :) Sen efter ska vi på en tripp till Ikea, vi ska kolla på lite saker till flytten :) Just nu packar jag för att vi ska hinna klart till fredag :) Tänk vi flyttar om 3 dagar, wieee. Så då vet ni om vi inte uppdaterar så mycket då. Vi längtar tills vi ska få flytta. De ska bli helt underbart! Så nu kommer vi ligga i och packa, för de har vi inte vart så bra på, men nu är våra kartonger slut så måste säga till min morfar om fler :P

Igår fick vi även dopkorten, så nu ska jag bara skriva klart dom sen kommer vi skicka ut dom :) Dom blev grymt gulliga, kan visa dom sen när jag skickat ut dom. För jag vet några som ska få inbjudan läser bloggen :P

Josefin ligger och sover nu, så därför passar jag på att packar och skriver hära :) Idag har hon vart trött av sig, hon har inte vart mycke vaken, men igår var hon nästan vaken hela tiden, så hon tar väl in de nu ;) Men nu ska jag fortsätta packa innan hon vaknar :)



Kommentarer
Postat av: Michis - Leons mamma

Säg till när du är inne så vi kan prata :o)

är inne ett bra tag ikväll i alla fall.

ha det bra, krams!

2008-08-26 @ 22:51:10
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Tack :)

Åh ser att ni har fått eran lilla :) Fick de sätta igång dig tidigare elr? du hade väl havandeskapsförgiftning elr har jag fel?

2008-08-26 @ 23:01:46
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Okej, men allt gick bra och så?

2008-08-26 @ 23:54:07
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback