Kan bli lite dålig uppdatering

Postat av Cassandra den 2008-08-28 23:51:04


Imorn får vi nycklarna till lägenheten :) Så nu kanske de inte blir sån bra uppdatering. Men ska göra mitt bästa. Ska ringa till comhem imorn och fixa att vi har bredband där på måndag då vi ska vara ute ur denna lägenhet :) De här ska bli jätte kul :) Längtar tills hela lägenheten är klar :) Jag kommer ta före och efter bilder så ska ni få se hur snyggt vi kommer att få :)

Nu ska jag fortsätta att packa. Nu är de inte mycket kvar :) De känns faktist lite tomt eller tomt och tomt, allt står i kartonger. Ni kanske förstår vad jag menar :P Haha. Kankse uppdaterar innan jag går och lägger mig. Idag kommer jag och Christofer vara uppe tills vi känner att vi är klara :)



Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Lycka till!

2008-08-29 @ 05:21:41
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback