Måndag igen

Postat av Cassandra den 2008-08-18 06:47:17


Då var det månad igen, den 18 augusti och imorn fyller jag 20 år  :P Idag ska jag och Josefin till Bvc och då få vi veta hur mycket hon har gått upp och växt :) Tror hon kan ha gått upp ungefär 300g men vi får se :) Efter besöket på Bvc så kommer vi åka till mitt jobb, de är möte idag för om 2 månader kommer det vara ett nytt företag som tar över. Så jag hade tänkt gå på mötet för att få lite info :) De ska bli kul att träffa arbetskamraterna, de var ett tag sen man träffade dom. Eftersom jag fick sluta jobba och vara hemma tidigt i graviditeten, eller tidigt och tidigt, en månad innan dev ar beräknat, men hann bara vara hemma i en och en halv vecka innan våran lilla tjej födes (istället för en månad, om hon hade kommit när hon skulle:)





Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

Jooo då jag mår jätte bra...Ilallafall idag...Lite värkar i rygg och mage och så men annars är det lugnt:D

2008-08-18 @ 13:32:47
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken söt liten tös. Fin blogg och hoppas

allt är bra me er..

2008-08-18 @ 14:03:43
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!



Hasse

2008-08-19 @ 08:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback