Utan internet

Postat av Cassandra den 2008-08-29 21:03:03


Jag kommer få tillbaka internet i mitten av nästa vecka,så nu kommer de bli dåligt med bloggande om jag inte får tag i en data :) Jag hoppas ni fortsätter läsa bloggen, fast jag bara försvinner ett litet tag. Sen när jag börjar skriva igen kommer ni kunna läsa om bla, Josefin, våran vardag och "renoveringen" i nya lägenheten :) Tapeter och så var lite förstört i lägenheten och de var inge snyggt golv, de var typ matgolvskit fult :P  Så vi ska lägga golv och tapisera och få allt i ordning.

Jag bjuder på en bild på våran lilla tjej :)
Bilden är tagen idag och hon har på sig en matchande outfit från Åhlens :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback