Vad gör jag uppe så sent?

Postat av Cassandra den 2008-08-28 00:48:49


De man kan undra är vad jag gör uppe såhär sent. Mina två älsklingar sover så sött :) Men själv kan jag inte sova. Känner mig så stressad utav flytten. Sen har vi sådär mycket kvar att packa, eller det är mest småsaker som man inte vet vart man ska göra av dom. Helst vill man bara slänga allt :P Och då känner jag att jag hellre vill vara uppe och fixa med flytten istället för att sova. Nu har jag chansen att packa nu när Josefin sover, för annars får jag inte den tiden av henne att göra det. För när hon är vaken vill hon vara med sin mamma :) Man ska inte klaga :D Men nu tänkte jag fortsätta packa lite innan jag ska gå och lägga mig. Sov så gott ni andra :)



Kommentarer
Postat av: LAACY

på cubus =D

2008-08-28 @ 01:30:55
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback