Våran helg

Postat av Cassandra den 2008-08-24 21:38:39


Lördag : Igår var de en heldag hemma hos mina föräldrar. De var där vi hade ett litet kalas för mig. Jag fick massa fina presenter :) Tack alla som var där :D Jag tycker jag bestämde bra mat, för det var så himla gott :D Man fick välja mellan pasta eller potatissallad, eller båda och kycklingklubba, men massa tillbehör, bla mellon :D Mums. Vi kom hem ca 9 igår kväll. Innan vi kom hem så åkte vi förbi och hyrde 3 filmer :) Vi kan verkligen rekomendera run fatboy run, den var grymt kul och bra :D

Söndag : Idag var vi och köpte en bärsele från blocket, jätte bra skick och för 250 kr tycker vi bara var och så till :) Sen efter så åkte vi till mamma och hämtade maten som blev över igår, så nu har vi lunch ett bra tag framöver :) Efter de lämnade vi maten hemma och sen tog vi en trip förbi babyland och de blev några klädesplagg till Josefin, de hade nämligen rea :) Sen resten av dagen har vi bara städat och packat :) 

Bilder från helgen :)


    






Kommentarer
Postat av: Michis - Leons mamma

svar:

Absolut kan jag det!

maila min din msn så kan vi ju höras där.

2008-08-25 @ 09:49:41
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Evelina

Inte klokt va söt hon är!^^ Och jättefin header har du!!:)

2008-08-29 @ 07:30:13
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback