ML & ETJ

Postat av Cassandra den 2008-12-28 18:51:32


Ursäkta för dålig uppdatering. Men igår började våran dag tidigt med att möta MIchaela och Leon. Sen blev de även en lång sväng i stan :) Tur säger jag bara att vi var där tidigt för när vi skulle åka hem var de fult med folk och då var ändå klockan bara 2. Igår sov även de över hos oss för att idag skulle vi möta Emelie och Julia för att sen ta en sväng in till söder :) Sen åkte vi hem till dom för lite lunch då även Timothy var med :) Mycket trevlig hade vi och god lunch. Julia och Leon lekte mycket på golvet medan Josefin mest satt med oss. Skulle vart roligare om hon var lika stor som dom.

Just nu har jag ätit middag och Josefin sitter i mitt knä och pillar på datan :P Christofer är hos sina föräldrar. Så jag hoppas han kommer hem snart för de skulle vara kul med lite sällskap man kan prata med och få svar tillbaka ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback