Vagn till salu

Postat av Cassandra den 2008-12-28 19:54:50




Nu säljer vi våran emmaljunga! De är en Emmaljuna City cross, en 08a, Lucky summer. Vi köpte den i sommras och är i mycket bra skick. Med vagnen får du även en matchande skötväska och åkpåse.

Emmaljunga city cross lucky summer:

Vändbar sittdel
Punkteringsfria hjul
Inbyggt myggnät i suffletten
Ställbart handtag
5-punkts bälte
Sufflett med luftningsfönster bak
Regnskydd

Hör av dig vad du skulle vilja ge för vagnen. Jag har ett pris jag tänkt mig, och de är runt 4500kr. Kan tänka mig att byta mot en phil och teds eller en Bugaboo Bee. Men skriv en kommentar om du är intresserad!




Frida
Hej! Nej vi säljer ingen liggdel med. Men de finns billiga instaster eller citykorgar att få tag på. Jag säljer bara själva sittdelen.




Uppdatering, man kan köpa en insats till vagnen så går de att använda till nyfödda! De går lika bra, vet många som har gjort de :)




Kommentarer
Postat av: naddie.

varför ska du sälja den? något negativt med den? :)

2008-12-28 @ 20:36:51
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: frida

ni har inte liggkorgen till ?

2008-12-28 @ 23:09:09
Postat av: Anonym

okej va synd tyckte den va så fin med blommorna men jag vet att citykorgen iden färgen och mönstret inte går att beställa längre :/

2008-12-30 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback