Lite semester från bloggen

Postat av Cassandra den 2008-07-26 12:04:34


Nu är det så att vi har fått lov att bo hos mina föräldrar till onsdag för dom är på lite semester. Så istället för att sitta i våran etta som blir hur varm som helst när solen ligger på, så får vi bo hos dom så kan man ligga på baksidan och bara ta dte lugnt och njuta. För vi vill inte lägga oss på en strand när lilltjejen är så liten. Vi väntar då hellre tills hon blir äldre. fast baksidan ska man inte klaga på, det är hur skönt som helst att bara ligga där och ta det lugnt.

Så nu har både jag och Christofer beslutat att vi inte kommer blogga så mycket pga av att vi vill ha lite "semester" och umgås. Så vi hoppas ni får en underbar helg och vecka i värmen så hörs vi igen i mitten av nästa vecka. Så vi hoppas då att ni dom trogna och nya läsare fortsätter att följa bloggen då.

Josefin tycker dte är mycket varmt just nu och ligger och sover mycket. Och gnäller lite mer nu när det är så varmt, så ibland baddar vi henne så hon blir lite sval. Annars är hon hur underbar och snäll som helst.

Vi bjuder på en liten bild på våran dotter som både jag och Christofer älskar!
Ha de så bra så hörs vi :)






Kommentarer
Postat av: Maddis

Gud vad söt hon är :D

2008-07-28 @ 12:33:42
Postat av: I Magen Bor En Bebis

Nej han får gärna komma lite tidigare :) Om nån vecka eller så. Värmen tar kol på en, riktigt jobbigt. Men jag brukar ge mig ut och promenera när solen har gått ner! Mycket bättre! Hoppas allt är bra med er lilla prinsessa. Hon är så söt :)

2008-07-28 @ 15:49:31
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback