Cowboyboots !

Postat av Cassandra den 2008-03-21 21:14:21


Nu har vi kollat klart på alla mina gamla barnkläder, och det var så himla kul att se vad man har haft på sig, vissa saker var riktigt gulliga, vissa var ju bara för fula, men det var väl modet då. Men jag hittade massa saker som kanske lilla Josefin ska ha på sig när hon föds. Sen är hittade vi lite skor, skit söta skor, men mina cowboyboots dom slår alla, dom var bara för coola. Vad tycker ni om dom?




Dom skona ska verkligen min lilla prinssesa ha på sig när hon blir äldre, det var vi båda överrens om. Sen har jag fixat lite med bloggen nu när vi var klar med alla barnkläder, vad tycker ni om den? Är faktist ny, så är inte så haj på det här, men hyfsat bra tycker jag att det blev iallafall. Men snart blir den snyggare ska ni se. Men nu ska jag och Christofer umgås med varann lite och kolla lite på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback