Det blir fin fint

Postat av Cassandra den 2008-03-29 18:53:57


Nu håller Cassandra på gör mat till oss, vet inte riktigt vad det blir, en liten överraskning kanske. Jag håller på att sätta ihop  byrån,och så håller jag på fixar lite i vardagsrummet, vi tänkte visa er sen hur det ser ut i våran lägenhet senare när allt är klart. Vi trivs så himla bra fast det bara är en 1:a på 44,7 kvm. Men sen när Josefin blir äldre har både jag och Cassandra planerat att flytta till ett radhus eller något. Men vi tänkte bo kvar här iallafall till Josefin är ett halvår eller lite längre. För där vi bor nu ligger jätte bra till, 1 minut från Haninge centrum, 100 m från lillcentrum. Sen är det ett så himla bra område.

Idag har jag och Cassandra vart i centrum, först klippte hon sig, sen köpte jag en ny trenchcoat från dressman, skit snygg. Sen åkte vi till mina föräldrar för att leta efter min aik matchtröja, den hittade vi + massa andra t-shirtar som jag tog med mig hem. Sen lunchade vi på mias och därefter bar det hemmåt och när vi kom hem började vi fixa med allt här hemma, det är mycket att göra för att man ska få det snyggt. Vi håller på fixar och trixar med allt de är därför det tar så tid, sen orkar man inte göra klart allt på en gång så det blir att man fortsätter dagen efter. Sen är det lite jobbigt för Cassandra, för hon kan fortfarande inte använda sin hand för fullt. Men hon är duktig ändå.

Men nu ska vi  äta, vi hörs kanske senare, ska fixa en bild på min  trenchcoat också  // Christofer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback