Det var 50 år sen ...

Postat av Cassandra den 2008-03-26 19:49:36


image22...och nu är det match igen. Sverige-Brasilien möts igen, nu efter 50 år. Jag och Cassandra bestämde oss att idag ska vi svulla lite eftersom det är match och så. Så till middagen så blev det pizza. Det var jätte länge sen vi åt det så vi tyckte det passade bra till i dag. Sen till matchen har vi laddat med lite chips och ostbågar, sen ska jag dricka lite öl och heja fram Sverige till en vinst. Eller ska försöka iallafall och hålla tummarna att det fungerar. Så vi har bestämt oss att stänga av datan tidigt idag, så vi får höras mer imorgon igen. För efter matchen ska vi nog gå och lägga oss. Eller Cassandra ska iallafall göra det för imorn ska hon förbi jobbet igen. Men jag får se om jag gå och lägger mig med henne eller om jag sätter mig och tittar på något annat. Så ha det så bra!  //Christofer
 



HEJA SVERIGE!





Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig onsdags kväll! :)

2008-03-26 @ 20:09:46
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Lollo

Det låter onyttigt å gott :) haha
Jag känner igen er bor ni typ i Haninge eller så? (a)

2008-03-26 @ 22:26:27
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: Ulrica

Såg er länk på ungmamma15, hur gamla är ni om man får fråga? Superfina bilder på er!

2008-03-27 @ 12:26:32
Postat av: Lollo

Jag tror jag såg dig Cassandra i kyrkan du har en bror som senare va tsm med Sandra har jag för med ? (: hehe så trevligt!

2008-03-27 @ 12:37:33
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: Cassandra

Hej Ulrica!
Vi är 19 och jag fyller 20 i augusti och Christofer fyller 20 i november. Tack så mycket :)

2008-03-27 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback