Fredag = Lite shopping

Postat av Cassandra den 2008-03-28 17:56:30


Fredagen började med ett besök på södersjukhuset, tog bort mina "styng". Dom sa att dom hade sytt, men dom hade bara tejpat ihop min hand. Efter besöket på södersjukhuset, så åkte vi till heron och ikea. På heron så kollade vi på en kamera så vi kan börja ta lite kort. Vi hittade en som vi ville ha, men vi kunde inte bestämma oss vilken färg vi ville ha så vi åkte till ikea först och handlade våran byrå, det blev att vi köpte lite burkar man kan ha i skafferit och lite småsaker. Sen behövde vi en duk till vardagsrummet, men vi hittade ingen snygg på ikea så vi åkte tillbaka till heron och besökte hemtex. Och när vi kom dit så var det 50% på alla saker, eller nästan, så vi hittade dukar, vi hittade lite vaser, sen köpte vi en fin lampa. Sen köpe jag en lite försenad påskpresent till min mamma. Hon älskar te, så jag köpte 2 nya tekoppar, jätte söta. Sen gick vi tillbaka till media markt för att kolla efter kamran, och vi bestämde oss för en svart.
 
Sen åkte vi hem och hämtade min lillebror och följde med han till centrum en stund, han skulle köpa ett spel, så vi passade på att köpa lite förlängningssladdar hem till oss. Sen efter det besöket i handen så åkte vi och lämnade han hemma, sen drog vi med hem och nu ska vi snart börja med middagen. Sen blir det ta det lugnt och se på Let´s dance. Men vi kanske hörs senare, trevlig kväll ! //Cassandra



(Det kommer bilder senare på det andra vi köpt !)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback