Inte långt kvar

Postat av Cassandra den 2008-03-23 21:20:18


Nu är det inte många dagar kvar, ca 5 dagarkvar tills jag ska få ta bort bandage och stygnen. För ca en vecka sen var jag inne på södersjukhuset och där opererade jag mig. Kankse låter faligare än vad det var. Men dom opererade mig för att kolla om dom skulle kunna hitta något fel. För i ca 2 år har jag haft problem med värkar och svullnader, jobbigt att använda handleden. Kunde knappt bära tunga saker förmycket. Men dom har inte kunnat hitta något fel på alla undersökningar och bilder dom tagit, så beslutet togs och jag skulle få operera mig. Men under tiden dom operarade mig hittade dom inget fel, förutom att dom tyckte bara att det var svullet.

När jag nu opererade mig var jag i vecka 20 och många undrade hur jag kunde göra något sånt när jag var gravid. Men barnen fick ingen skada alls, jag fick en lockalbedövning i hela vänsterarmen, så det var inget barnet kunde ta skada av så tur var, för om dom inte var säkra att barnet var säkert hade jag inte gjort det. Men det är iallafall skönt att det är klart och att jag slapp göra det under den tiden Josefin ska komma. Juste vad tycker du om namnet Josefin? 

Vad ska ni göra imorgon då? Imorgon ska iallafall jag och Christofer iallafall åka och kolla på innebandy match. Vendelsö möter Hansa-Hoburg, ett lag från gotland. Vendelsö spelade jag i för inte så läng sen, men slutade eftersom vi ska få en bebis. Matchen är viktig för Vendelsö och även för Hansa-Hoburg, det är en kvalmatch för att komma upp i div 1. Säger bara Heja Vendelsö!

Men nu ska jag stänga av datan! Ska kolla på film, sen sova lite. Men ha en fortsatt trevlig söndagskväll!



Kommentarer
Postat av: Blivande farfar ...

Jättesnygg blogg!
Grattis!
Hasse

2008-03-23 @ 22:29:26
Postat av: Nille (f.d jobbarvän=))

Hej:)
Trisst att dom inte hitta något fel på dig;P men nu kanske svullnaden försvinner iallafall:)

2008-03-24 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback