Lördag morgon

Postat av Cassandra den 2008-03-29 09:53:43


Tyvärr orkade jag inte skriva i bloggen igår efter Let´s dance, ingen av oss orkade vara uppe. Så vi gick och la oss, så nu istället är vi vakna, ingen av oss kunde sova längre.  Jag har alltid trott på Tina och Tobias i Let´s dance, men jag trodde igår efter deras två danser att Tony skulle vinna, men efter show dansen hoppades jag på att Tina skulle vinna, och det gjorde hon. Det var kul att en tjej vann iår.

Idag ska jag klippa mig, efter det ska jag och Christofer åka hem till han och leta efter hans matchtröja, för imorgon ska han se på AIK match. Efter det så ska vi förmodligen fixa med byrån här hemma. Så vi får det snyggt hära, fixa lite överallt tänkte vi. Men vi hörs senare, måste börja göra mig iordning, ska gå till centrum snart. // Cassandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback