Medan vi kollade på tv

Postat av Cassandra den 2008-03-25 22:31:32


Jag och Christofer sitter just nu och kollar på Rules of engagement och då kände jag hur någon i min mage började  röra på sig. Våran lilla Josefin har sitt egna lilla värld där inne. Jag kan inte förklara känslan att känna hur underbart det känns att ha ett liv i magen. Kan bara säga att det är en sån himla otrolig känsla. Just nu vill både jag och Christofer bara hålla om henne. Men det är inte så lång tid kvar. Halva gravititeten har typ gått nu och nu återstår nästa halva och det ska bli hur kul som helst att uppleva det. Ska bli sån himla skön känsla och känna hur något växer i magen. Sen att följa magen hur stor det blir egentligen. Har bara sätt på andra hur det ser ut, men ska bli kul och se hur magen ser ut på mig själv.  Sen så ska vi snart till barnmorskan och då kommer vi säkert få mer information och det ska bli jätte kul, men vi får se vad det handlar om när vi kommer dit. Efter besöket kommer jag berätta mer om det besöket efter jag vart där (vi ska dit på måndag). Men iallafall, nu ska jag iallafal gå och lägga mig. Ska gå upp tidigt, ska med kvart över 7 tåget för jag måste förbi jobbet som jag skrev om tidigare. Men god natt iallafall och ha det så bra sålänge //Cassandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback