Vart tog dagen vägen?

Postat av Cassandra den 2008-03-23 20:05:21


Den här dagen har verkligen rullat iväg känns det som, imorse så skulle vi gått upp vid klockan åtta, för att vi delar ut lite reklam en gång i veckan och det brukar vi göra på söndagarna, men vi bestämde oss snabbt då att sova vidare, så vi gick upp vid 10 för att kunna fixa tvätten för vi hade tvätt tid kl halv 11. Så när vi hade fixat de, satt in tvätten i maskinen, så tog vi bilen och började dela ut reklam, men vi fick ta en paus i utdelandet och åka tillbaka och fixa tvätten som var klar, sen åkte vi ut igen och fixade resten. Så när vi var klara med reklamen och tvätten så var klockan redan 3 och kl 4 skulle vi på påsk middag hos Cristofers föräldrar, så vi skyndades och och gjorde oss iordning. När vi var klara tänkte jag att jag kunde ta kort på min mage så ni kunde få se hur den såg ut. Lite stor är jag eller hur? Men större kommer jag att bli. Det ska bli så kul att följa hur magen kommer se ut, jag vill verkligen bara ha vårat barn i famnen, men det är ett bra tag kvar, eller faktist är det bara ca 5 månader, men iallafall. Middagen hos Chsistofers föräldrar var hur mysigt som helst, god mat, massa prat. Vi var där i ca 3-4 timmar. Vi fick lite handdukar till badrummet i påskpresent , skit bra för det behöver vi och så fick vi lite godis. Men nu är vi iallafall hemma igen, vi har just kollat klar på La Ink, skit bra program tycker vi, dom är så grymma och gör så grymma tatueringar. Skulle önksa att dom skulle kunna göra en åt mig. Men nu ska vi iallafall fortsätta att kolla på tv och äta lite godis, för godis det har vi fått av många och sen hade vi "lite" själva, så vi har bestämt oss för en svullo kväll. Ha det så bra sålänge!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Ååhh haha de är ju minsann en liten bebis där inne! :)

2008-03-23 @ 20:22:18
URL: http://alexjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback