Beck

Postat av Cassandra den 2008-05-24 14:35:21


Nu är vi hemma igen. Dagen började med att jag gick och klippte mig. De tog ca 2 timmar. Jag är jätte nöjd med färgen och klippningen. Mamma kom och smögkollade när jag klippte mig, fast hon fick bara se mig när jag tvättade håret och när jag började klippas. Mamma klipper sig hos samma frisör som jag, och hos hennes kompis. För hon jag kliper mig hos har precis vart mammaledig och jobbar nu varann helg. Jätte duktig tjej :)

Efter jag hade klippt mig åkte vi förbi Farsta centrum för att kolla på lite olika saker. Jag hittade lite snygga saker som jag skulle vilja haft, samma sak hände för Christofer. Men vi kände inte att vi ville slösa dom pengarna just nu :P Men nu är vi hemma igen och tar det lugnt. Vi kolla på Beck. Mår inte så bra, är lite sjuk och mår inte så bra, därför ska vi ta dte lugnt resten av dagen. Och tyvärr träffade vi aldrig Densie och Niklas igår pga av att jag mådde så dåligt och hade ingen ork, tyvärr. Vi skule kanske träffat idag, men mår inte 100% bra ännu, så vi ska förmodligen träffas nästa helg och det ser vi framimot :)

Nu ska vi fortsätta kolla på filmen, laddar upp en bild på min nya frisyr och sen även en magbild. Så får du se hur stor min mage har blivit :) 



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äntligen!! mera bilder, mera bilder !! :D haha

2008-05-24 @ 16:34:21
URL: http://alexjs.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hoppas också på Sverige : )



Här är det bara bra... hur är det själv. Hur länge är det kvar till bebis nu?

2008-05-24 @ 18:20:13
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Våran lilltjej kom exakt en vecka innan BF. Jag rörde på mig extremt mycket där på slutet. Långpromenader varje dag och inte sitta stilla. På dagen på Söndagen så stor städade jag hemma. Både högt och lågt... nångång under den tiden så satte allt igång utan att jag märkte något. På natten så började jag märka att något var på G, men de gjorde ju inte ont. Från första värken så tog de 4 timmar sen var hon ut : )

2008-05-24 @ 19:24:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Det var de absolut bästa jag har varit med om i hela mitt liv! Det gjorde inte alls speciellt ont utan de var en enorm kick och jag skulle kunna göra om de hur många gånger som helst ; D haha de kanske låter hel sjukt, men det var verkligen underbart.



Jag var aldrig rädd för förlossningen innan heller. Utan jag gick in i det hela med en positiv syn och det blev verkligen positivt. Jag såg fram emot förlossningen under hela min graviditet : )

2008-05-24 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback