En egen väckarklocka

Postat av Cassandra den 2008-05-18 10:35:07


Idag hade vi ställt klockar för att vi skulle gå upp vid 9 för att vi ska iväg och kolla på lite saker till lägenheten och barnet med Christofers mamma. Men själv har jag en egen väckarklocka. Jag har vaknat flera gånger under morgonen för att lillan sparkar så himla mycket. Det var så underbart att känna, men jag var ändå så himla trött så jag ville sova.

Lillan har sparkat hela morgonen. Ibland är det mer och ibland mindre. Men kan inte förklara hur underbar känsla det är. Varje gång Chrisofer ska känna på magen så slutar lillan sparka. Hon är en lite retsticka där inne ;) Men nu ska vi göra oss iordning. Vi hörs när vi kommer hem :)





Kommentarer
Postat av: Familj på tre<3

Åh! Hur får ni till signaturen efter varje inlägg? Vill också ha en sådan! =D

2008-05-18 @ 10:57:51
URL: http://JosieJoos.blogg.se
Postat av: Lina

tack tack, är i v 17 nu :)

2008-05-18 @ 11:08:51
URL: http://karroh.blogg.se
Postat av: karolina & melwin

brukar läsa eran blogg då & då, grattis till bebben förresten :d inte långt kvar nu :)

2008-05-18 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback