Godmorgon

Postat av Cassandra den 2008-05-21 05:19:25


Vi tänkte skriva ett littet godmorgon inlägg ;) Nu är vi iallafall vakna och ska gå till jobb/praktik snart :) Många ligger säkert och sover just nu, men vi är alltid uppe med tuppen :P  Jag ska gå om ca 5 min och Christofer åker vid kvart över 6. Han har bil så han kan åka senare än mig :P Jag hoppas inte att det börjar regna som igår. De är så himla trist! Jag hoppas på ett bra väder idag, just nu ser det iallafall bra ut :) Men vad ska du hitta på idag då? :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Nej det är inte farligt =)
Bara det att jag är väldigt kort och kan inte föda för stort barn, så vi ska kolla hur stor han är och hur
mycket fostervatten jag har o så =)

2008-05-21 @ 08:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback