Hemskickat

Postat av Cassandra den 2008-05-28 21:22:51


Igår hämtade vi även ut två paket som vi beställt. Ett från ellos och ett från hm. Från ellos var det våra nya gardiner och mina skor. Är så jävla nöjd. Skorna var skit snygga och gardinerna var ur läckra. Jag prövade nyss och satte upp en gardin. Det blev skit snyggt! :) Vi är jätte nöja, både jag och Christofer. I helgen blir det nog ikea och kolla efter lite nya kuddfodral till soffan så det passar in till de nya gardinerna :) Sen ska vi kolla runt på lite småsaker till vardagsrummet, lite till badrummet och sen köket. Får se om vi hittar de vi är ute efter. Från hm kom två tröjer vi beställt, men Christofers byxor var inte med (som vi beställt), men dom skulle komma i början av juni stod de. Fast när jag beställde så skrev jag att jag ville ha allt samtidigt, men skit samma :)

Jag och Christofer har även beställt lite mer från ellos som kommer nästa vecka. De är massa rea, och det är så jäkla snygga saker som är på rean också. Så vi passade på och köpa lite till. Men sen är vi klara iallafall :P Eller det vet man aldrig ;) Det får man se! Vi kanske ska börja med lite shoppingförbud, men det skulle nog inte funka. Båda älskar att slösa pengar :D



Kommentarer
Postat av: Laacy

TACK =D

aa de var svårt i början, men de va så såvrt att förstå att man verkligen var gravid. Efter vul:et gick de lätt som en plätt!

2008-05-29 @ 01:25:16
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Laacy

1 december ! =D

tidig julklapp hihi

2008-05-29 @ 15:50:05
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback