Ibland blir man lite irreterad

Postat av Cassandra den 2008-05-28 19:14:35


Förlåt så mycket för dålig uppdatering. Igår hade vi ingen tid alls. Vi var och handlade, vi var hemma hos Christofers föräldrar för att det var några som skulle kolla på hans moppe som han försäker sälja. Tiden bara försvann. Så när vi kom hem igår, vid runt 9. Var jag helt slut så gick och la mig.

Idag blev både jag och Christofer så himla irretrade. Vi satt i kö idag, och vill du veta varför vi satt i kö? Jo för att alla skulle kolla på en "olycka" på andra sidan motorvägen. De var en som hade kört in i en bakifrån och polisen var där. Men iallafall efter man åkt förbi där så släppte köerna. Så förmodligen så var det kö pga av att alla körde sakta för att kolla.




Aangående en kommentar, folk körde inte sakta för att räddningstjänsten var i närheten. Dom var på andra sidan motorvägen, alltså det är ett räcke mellan, två filer på våran sida och två på andra. På den andra sidan var olyckan, inte på våran sida så man behövde inte körde sakta!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag satt oxå i den kön...men de blir ju inte kö bara för att man kör sakta för att alla ska kolla som du säger..de blir kö för att alla kör sakta pga räddningsbilar, polisbilar mm ska kunna ta sig fram och jobba riskfritt. det är farligt att jobba längs motorvägen!

2008-05-29 @ 06:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback