Allt är så himla bra

Postat av Cassandra den 2008-11-29 21:43:17


Ledsen för två tråkna inlägg. Men humöret har ej vart på topp. Först efter massa anonyma kommentarer att våran dotter inte är söt och massa andra tråkiga kommentarer mot oss, gjorde mig arg och ville bara ta bort bloggen. Sen idag efter jag vaknat vid ett tiden så hade jag dunder huvudvärk och var inte alls på humör. Sen sprak bara allt och allt bara rann över kändes de som. Men efter massa prat och mys med familjen så känns de mycket bättre. Christofer har stöttat mig till 100%. Sen kommer jag ej ta bort bloggen, eller Christofer tycker inte att jag ska de, så jag kommer ha  lvar bloggen och nu är de slut med tråkiga inlägg.

Tack Denise för kommentaren, såklart jag vet att jag kan prata med dig. Men jag kände att jag bara behövde min familj vid detta tillfälle :)

Nu ska jag återgå till min familj och umgås, eller till Christofer. Josefin sover :) Juste ni som vill nå mig, min mobil är trasig så jag måste ringa försäkrngsbolaget och se om jag kan få ut något utav min drulleförsäkring. Jag hoppas på de, för mobilen är typ en månad gammal. De är bara så surt, jag hade så fina bilder på Josefin i den.  Men men, man får se hur de blir med de.

JAG MÅR SÅ HIMLA BRA! För jag har världens bästa familj :D Christofer och Josefin ni är mitt allt!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Sicken tur att det är bättre och att du blir kvar :)

2008-11-29 @ 22:05:09
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hej Cassandra!



Hittade din blogg för ett tag sen och har nu följt den nästan varje dag.

Måste bara få säga att eran dotter är så OTROLIGT SÖT!!!! Hon ser ut som en liten docka.

Är så kul att se korten på henne.



Bry dig inte om såna komentarer, det är oftast såna som är avundsjuka.

Tror även att det finns dom som bara bloggar runt för att skriva elaka komentarer utan att tänka sig för att det kan såra väldigt mycket även om man inte känner personen.



Man tar det mycket hårt när det gäller ens barn.



Kram Nickan

2008-11-29 @ 23:29:35
Postat av: Ann

din dotter är ur söt! hur fan kan man säga att en bebis inte är söt??! tråkigt me människor som e så jävla avensjuka så dom måste klanka ner på andra!! krama din dotter från mig hon e do die for! kram Ann

2008-11-30 @ 18:16:47
Postat av: daniella, nikes mamma

Josefin är HUR söt som helst. Ska strypa alla anonyma kommentatorer.. USCH! Ha det bra!

2008-12-01 @ 10:03:37
URL: http://metrobloggen.se/daniellahelena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback