Godmorgon

Postat av Cassandra den 2008-11-27 06:44:19


Jag och Josefin säger nu godmorgon. De här är första gången vi är uppe såhär tidigt. Josefin brukar vakna iallafall vid 8 och då brukar Christofer gå upp med henne. Men idag vaknade hon vid 6 och var jätte glad och sprallig. Så de var bara att gå upp med henne :) Hon somnade igår när vi skulle gå från mamma vid sex tiden och vaknade igen runt halv 8. Sen somnade hon igen vid halv elva. Sen så sov hon i sin säng till kl ett halv två. Sen ville hon komma upp och sova vid min tutte och nu har hon vaknat igen. Hon har ändå sovit bra :) Men nu kanske hon börjar komma in i sina rutiner. Jag hoppas på de :) De skulle vara jätte skönt om hon skulle göra de :)

Jag har egentligen jätte poblem att gå upp på morgonen. Nu när Christofer vart hemma så har han gått upp med Josefin påmorgonen så har jag alltid sovit vidare. Vaknat typ vid 11 igen. Och de är inte bra heller. Men om jag bara kommer upp vid den här tiden blir jag pigg. Men måste bara komma upp från sängen.





Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till miliam

sv: tackar :D

det känns kul o spännande :D

2008-11-27 @ 07:25:19
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kommer inte riktigt ihåg var vi skaffade den från :) Tror vi beställde den från typ cdon eller nåt!





2008-11-27 @ 14:45:48
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback