GODNATT!

Postat av Cassandra den 2008-11-26 00:12:22


Vad jag känner mig flitig med inlägg idag :P Blir väl så när internet har vart helt paj.  Men nu ska vi gå och lägga oss så vi orkar upp imorn. Imorn ska morfar komma förbi en synd och hjälpa oss att fästa lite saker i väggen. Sen ska vi börja fixa iordning här hemma. Vi ska även åka till mina föräldrar en snabbis då jag ska hjälpa med en sak.

Nu ska vi börja med bättre rutiner. De kan inte vara så bra att sova så länge på dagarna. Jag har vart lite smålat då Josefin har vaknat har jag bara tagit fram tutten så har hon fått ätit och somnat om. Men nu är de slut på de. När hon har ätit så ska vi gå upp. Så ska jag börja äte frukost. Får se hur de går. Har inte ätit frukost sen jag gick typ i 2an eller 3an på grundskolan. Men nu är de dags igen. Man känner att man inte orkar med något. Så nu kommer de börja bli havregrynsgröt på mornarna :D De ska bli kul med lite föränding eller ska jag säga nya rutiner. Måste säga tack Michaela för massa nya idéer :)





Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Vännen! Ja saknar er!!! JA måste komma förbi er snart, ja är ju ofta ledig på vardagarna ändå :D

Just nu är jag tokförskyld, vill bara stoppa ner en slamsugare i näsan och dö i några dagar, men sen jävlar! <3<3<3<3

2008-11-26 @ 10:29:45
URL: http://enrattaatminarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback