Idol

Postat av Cassandra den 2008-11-26 23:18:04


De här är Josefins idol.

En dag kanske Josefin följer sin mammas fotspår och blir en innebandymålvakt. Precis som Denise också är. Jag och Denise har blivit jätte bra kompisar från innebandyn. Sen dess har vi hållt ihop. Jag slutade med innebandyn när jag var i fjärde månaden med Josefin. Och nu har jag inga tankar att börja igen. Jag har inte de intesset längre. Nu är de min familj som kommer först.

Eller så blir Josefin som sin pappa.
En hockey spelare. Men man får se vilka intressen Josefin har sen när hon ska börja med sport. Hoppas bara hon kommer tycka om sport :)

Men vi följer lagets matcher från läktaren nu och Josefin är alltid med och har sin fina tröja "Denise är min Idol", eller on har bara haft den 2 gånger på sig, men den är så stor för gjorde den på en större tröja så hon kan ha den längre :) Tänkte lägga upp en bild på Josefins Idol, våran vän, Denise Rosell :)


Du är grym tjejen!


Hoppas de inte gjorde något att vi la upp denna bild, den finns ju ändå på hemsidan ;)



Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe, va gulliga ni är :) tack så mycket!

2008-11-27 @ 08:23:27
URL: http://lifeoftwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback