Nu är de snart helg

Postat av Cassandra den 2008-11-27 23:59:31


Nu är de snart helg. Snart en ny månad och snart blir Josefin 5 månader. Igår fick jag mammapenningen och snart är man fattig igen, imorn dras alla räkningar och sen ska julklappar handlas. Shit vilken jobbig månad :P Vi får hoppas på de bästa. Tänk om vi skulle få pengar från försäkringsbolaget. De skulle vara grymt nice, men man vet aldrig hur lång tid de tar.  Undra när man också får veta något om bostadsbidraget. De skulle vara guld värt att få hjälp med hyran :) Och de hjälper tyvärr inte att Christofer är arbetslös. Eftersom han inte kan bidra så mycket. Shit va jobbigt de här är. Men kanske i Januari har han ett nytt jobb. Hoppas hoppas :D De skulle vara så himla bra. Sen i februari så kommer jag förmodligen att jobba helger för att spara mammadagar och få ihop lite extra pengar :D Tack pappa som hjälpte mig att fixa ett helgjobb :)

Den 3 december ( på onsdag) så blir Josefin 5 månader :D Våran stora tjej. Och då är de dags för sprutan igen. Inte de roligaste kanske. Men nu först väntar en helg :) Imorn ska vi till min morfar som har fyllt år, sen på lördag ska vi bara ta de lugnt och på söndag är vi bjudna till mina föräldrar och även Michaela och Leon ska komma, om Leon hinner bli frisk :D Han har tyvärr blivit förkyld :( Och om han fortfarande är dålig så kan dom tyvärr inte komma, för de är ju inge bra heller att han smittar Josefin. Så nu håller vi tummarna på att han blir frisk :D

Men nu ska vi typ gå och lägga oss.
Ha de så bra och GOD NATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback