Träffade Michaela och Leon ändå :)

Postat av Cassandra den 2008-11-21 22:03:39


Idag åkte vi till barkarby för att kolla lite där på julklapparoch så :) Sen plockade vi upp Michaela och Leon så åkte vi till solna och umgicks :) Vi kolade lite påpanduro tog en liten fika eftersom Michaela inte hade ätit så då tog vi en dricka var :) Sen kollade vi lite till sen åkte vi hem :)

Nu på kvällen hälsade vi på mina föräldrar och pratade lite och hade de trevligt :) De fick passa Josefin en litet tag för att vi skulle köpa lite gröt till Josefin :) Sen när vi kom till baka fick hon lite gröt och sen så kollade viklart på idol sen åkte vi hem :)

Nu ska vi kolla på tv och umgås och om 2 timmar blir Christofer 20år :) Wieee, min pöjk blir stor :) Så imorn blir de inte så många inlägg. För först blir delite myspys på morgonen med frukost på sängen. Sen ska jag möta Denise i centrum och fixa lite saker. Sen åker jag, Denise och Josefin till Christofers föräldrar där de är kalasoch där kommer Christofer vara hela dagen och fixa och trixa :)



Kommentarer
Postat av: mariaa

den där mössan är så söt:)



jaha kul, ska ni ha båda två och en som extravagn då, eller ska ni sälja er andra?

jag har kvar min andra nu, men ska nog sälja den tror jag. kommer nog bara använda buggan:)

2008-11-21 @ 23:24:49
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback