God morgon

Postat av Cassandra den 2008-09-26 10:40:14


Idag eller natt så somnade Josefin vid 4, hon var jätte gnällig och ville inte somna. Sen vaknade hon vid 8 och ville ha lite mat så hon fick de sen somnade hon om och sover fortfarade, så jag passar på att sitta och ta de lugnt lite. Sen ska jag göra mig iordning. För vid halv 12 ska jag möta Louise och äta lunch. Ska bli kul, sen tror jag att jag ska följa med henne till hennes jobb och umgås lite, fast de är om jag får :)

Louise och jag är barndomsvänner. Umgicks mycket när vi var mindre sen tog de några år och nu har vi träffats igen. De så himla underbart. Man har saknat den tjejen mycket. Louise är en underbar tjej. Och jag tycker vi har jätte kul tillsammans. Så nu får vi verkligen hålla ihop, eller vad tycker du Louise? :)

Förlåt för en dålig uppdaterng igår.
Jag var i stan med mormor, och då fick Josefin en addidas dress, och strumpor:) Tack mormor/gammelmormor. Sen åt v lite lunch också. Vi hade en jätte trevlig dag :) Sen åkte jag hem och fixade här hemma med Christofer. Sen var morfar här coh fixade våran tvättmaskin så nu slipper vi springa ner till tvättstugan för att boka tid så nu kan vi tvätta hemma varje gång Josefins plagg blr smutsiga :)





Kommentarer
Postat av: Louise

sv: jag vet den hemsidan, men jag fattar typ ingenting :S:P

2008-09-26 @ 11:18:51
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Jag gör tyvärr inga beställningar för tillfället men vem vet, i framtiden kanske :)



/ En tjej i storstan

2008-09-26 @ 12:46:01
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: L

har precis börjat läsa er blogg! tycker ni verkar hur gulliga som helst!! kan man inte få se lite me rbilder på er??? vill ni ha fler bebisar? ska ni gifta er??+ ha det så bra

2008-09-26 @ 13:39:58
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket :'D

2008-09-26 @ 15:15:05
URL: http://eliut.blogg.se/
Postat av: Louise T

Absolut!!! Är så otroligt glad att vi hitta tllbaka till varandra :D Det är något extra med barndomsvänner och sen så är du ju världens gulligaste också ;)

2008-09-29 @ 09:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback