God morgon

Postat av Cassandra den 2008-09-29 10:27:58


Nu tror jag de börjar vända :) Josefin somnade igår kl 00.00 istället för runt 02.00. Och så vaknade hon kl halv 10 i morse och var jätte pigg och glad. Så nu hoppa jag hon är vaken länge så hon somnar tidigt. Sen vaknade hon inget i natt för att få mat. Så hon sov jätte bra :) Nu är de bara nästa steg att pröva sängen. on sover med oss. Så nu ska jag börja pröva med sängen :) Just nu sitter hon i sin babystter med pjamas och skrattar och "pratar". Och på fredag blir hon 3 månader :) Tiden gå så himla fort :) Tänk de var inte så länge sedan man låg på bb och fattade inte att man hade blivit mamma. Och nu har jag vart de i 3 månader och de är så himla underbart :)



Kommentarer
Postat av: Denise

Heej =)



Hur har det gått med allt där hemma?



Pussar och kramar

2008-09-29 @ 10:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback