Kankse börjar vända nu

Postat av Cassandra den 2008-09-23 09:05:01


God morgon på er!
8 i morse vaknade Josefin och var helt pigg. Hon brukar vakna runt den tiden, men då ska hon ha mat sen somnar hon igen. Nu åt hon lite och jag tänkte, ska du inte somna om gumman. Men de gjorde hon inte. Hon låg däroch var hur glad som helst. Jätte söt. Vi låg kvar i sängen ett tag, men bestämde jag mig fär att vi skulle gå upp. Då ville hon ha lite mer mat och nu har hon somnat i min famn. Hon kankse bara vilar och vaknar snart igen. Eller så sover hon till 11-12 som hon brukar. Men jag hoppas att det börjar vända nu att hon vaknar tidigt och somnar tidigare på kvällen. De skulle vara en dröm :)

Jag tror jag och Josefin ska lägga oss i sängen nu. Jag är grymt trött så ska passa på och sova nu när hon gör de. Hon somnade nämligen halv 2 i natt sen så kunde inte jag somna på en gång så jag låg bara och tittade på min prins och prinsessa :)



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

De lät skoj det där med bodyn. Jag tror nog att jag kommer beställa för över 190 kr så de gör inget : ) Finns ju så mkt fint.

2008-09-23 @ 09:35:09
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback