Kommer ta en tag innan bilder på lägenheten

Postat av Cassandra den 2008-09-29 17:30:42


Jag lovade er bilder på lägenheten, men det kommer ta ett tag. De har hänt en sak. Igår när vi åt lite lunch och kollade på film och Josefin låg i sitt babygym och pratade och var jätte glad. Men helt plötsligt så ramlar en del på bokhyllan ner, de är ett vitrinskåp. Den ramlar ragt ner på tv och sen ramlade allt på golvet. Man hann inte reagera. Josefin blev jätte ledsen :( Hon blev så rädd när allt bara ramlade ragt ner i golvet. Så tur var så låg hon en liten bit bort. Tv gick sönder så nu har vi ingen tv för tillfället. Men vi ska förmodligen hämda Christofers tv :) Skåpet som ramlade ner från väggen gick också söner. 

Ni kankse undrar hur den ramlade ner! De kan vi tyvärr inte svara på. Vi satte upp den med pluggar på en bärande betongvägg. Så vi  förstår inte hur den kunde ramla ner. Men de är som om skruvarna har glidit ner genom väggen.

Vi kan inte fatta hur de här. De är som en dröm. Trist att så mycket gick sönder. Så idag ska jag ringa till folksam där jag har min hemförsäkring och kolla om jag får ut något. Hoppas man får något :P Annars blir jag irreterad. För de är inte billiga saker som gått sönder :P



Kommentarer
Postat av: Kim

Ja eller jordbro närmare bestämt! fast vi ska förflytta oss mot haninge så snart som möjligt! :)

Som alla andra känns det som! :D kram

2008-09-29 @ 18:58:13
URL: http://melinasmamma.blogg.se/
Postat av: ni hade tur

några bekanta till mig fick samma problem...med en bänk som bara trillede ner...oturen för dem va att de va deras skötbord som deras 10 dagars bebis låg på! de händer så konstiga saker ibland!

2008-09-30 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback