Nu är vi vakna igen :)

Postat av Cassandra den 2008-09-23 13:02:07


Då var vi uppe igen, eller vi gick upp för en halvtimme sen. Vi sov som två stockar :D :P Men sen gick vi upp för vi kan inte sova bort hela dagen :P Vad ska ni hitta på idag? Idag ska jag bara ta det lugnt till Christofer kommer och mysa med min dotter sen ska jag och Christofer fixa här hemma. De börjar bli riktgt snyggt nu :D



Vi fick ett  Anonym kommentar där de stod "Blir det aldrig färdigt hemma". Då måste jag få förklara oss lite. Vi har en dotter på snart 3 månader som tar tid. Vi flyttade in i ett rukel (hur det nu stavas), som vi har lagt nytt golv, tapiserat och målat om överallt. Sen har vi massa saker att packa upp. Som vi inte vet vart vi ska lägga allt. Vi känner att våran dotter kommer i första hand. Men vi är faktist klara, alla småsaker kvar! Och hyllor och tavler som ska upp! Nu vet ni de iallafall.

Sen varför är du anonym? Vågar du inte säga vem du är eller? Blir lite trött på folk som inte kan ha lite förståelse! Vi kommer alltid privotera (hur det nu stavas) våran dotter först!





Kommentarer
Postat av: karro

AA jag hoppas det:) Men eran är väl född i v 35+6 va? hur länge fick ni stanna på BB då?

2008-09-23 @ 14:38:38
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Taru

Ja eller hur! :)



Det går ju lite för fort ibland..

2008-09-23 @ 14:56:30
URL: http://babymammy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir det aldrig färdigt hemma

2008-09-23 @ 14:58:03
Postat av: Johanna

Hejsan..Vill inte verka merkvärdig eller något sådan.. men du skrev:

kommer alltid privotera (hur det nu stavas) våran dotter först!



Och jag ville bara berätta att de stavas prioritera...

Bara så du vet till nästa ggr efter som du skrev "stavas" så tänkte jag bara vara snäll o rätta dig... Hoppas du inte tar illa upp..

Och självklart borde väl alla som läser eran blogg ha förstålese för att ni inte blir klara med en gång när man har en liten...



kram

2008-09-23 @ 22:29:06
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback