Tänk om man hade massa med pengar...

Postat av Cassandra den 2008-09-23 00:03:36


... då skulle jag köpa massa saker till Josefin. Sitter och kollar runt lite och då hittade jag detta. Någon som vill ge mig lite pengar så jag kan köpa detta till Josefin :) :P Nu ska jag spara lite pengar så jag kan köpa detta till henne allafall :)



Tror jag ska börja ta lite lotter så jag kan vinna massa pengar :P Men jag brukar bara ha otur eller så vinner jag de jag köpte lotten för :P Någon som brukar ha tur kan spela åt mig och sen ge mig vinstpengarna :) Nu ska jag kolla vidare, sen ska jag gå och lägga mig och drömma att jag var miljonär :P haha



Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

En sådan stol fick min yngsta i doppresent, så det är ett tips...önska doppresenter :) Tycker dock att stolen är snyggare än bekväm, så den används faktiskt inte särskillt mycket. Det är klart, ibland sitter de och läser i den...men oftast står den oanvänd.

2008-09-23 @ 08:08:39
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback