Lugn vecka

Postat av Cassandra den 2009-04-06 09:26:34


Denna vecka bor vi hemma hos mina föräldrar för de är bortresta. Min bror har gokart tävling :) Så jag och Josefin kommer ha en lugn vecka och inte så många utflykter och äventyr. Josefin har ju snorig och hostig och jag vill att hon ska bli frisk till helgen då vi ska bort på middagar och så.

Så dagen kommer bjuda på en hemma dag, ska gå en prominad till brandbergen och sen ska vi åka förbi Vh och kolla lite. Sen kommer jag och Josefin åka hem igen. Och bara ta de lugnt och mysa lite. Ville åka på utflykten med tuben idag, men vill ju inte smitta ner andra barn och så vill jag att Josefin ska bli frisk.

Men de känns lite surt att inte vart när nu på tre veckor. Men förra veckan hade hon feber, och var jätte hängig så då var de ingen ide. Och gången innan var jag upptagen som jag miss de.  Men hoppas på att vi kan komma nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback