Åka hem

Postat av Cassandra den 2009-08-26 15:22:27


Just nu sitter jag hos mina föräldrar. Josefin och Christofer är hemma. Jag är här och lånar internet. Måste ju betala räkningar. De är ju viktigt att dom blir betalda. Men nu ska jag åka hem till mina favoriter. Bjöd på iallfall en bild nu idag! Så jobbigt att fixa bilder i paint för de är de ända mamma har som jag orkar fixa bilderna i. Så bjöd på en bild från igår när vi var i stan med Carro och Adam, de är våra underbara sötnosar :) Måste säga en sak, trivs verkligen jätte bra i erat sällskap! :) Som jag alltid säger, jag uppdaterar när jag har tillgång till en data!



Uppdatering: Ansökan om dagisplas ändrad. Sökte från och med 1 augusti 2010. Så jag kommer ha min prinsessa hemma i ett år till :)



Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

Gud så mysigt! Jag är också hemma med lukas till augusti 2010 men då är ju han bara 1,5 vilket jag tkr är jätte tidigt för min del att börja på dagis (A) men antar att det kanske blir lite kul för honom :P men usch så svårt det är att släppa dem små =)

2009-08-26 @ 23:09:05
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har nyss varit inne och kollat på alla bilder på Josefin, och jävlar va hon har blivit stor. Det är sjukt vad dom växer.

2009-08-27 @ 16:40:03
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: freja

guuuuuud va lyxigt att få vara hemma så länge. jag har jobbat i två veckor nu och är helt slut! :(

2009-08-28 @ 21:22:15
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback