Då var man 21 år

Postat av Cassandra den 2009-08-20 09:59:18


Tyvärr har jag inget internet igen och har inte kunnat uppdatera något! Just nu lånar jag en data på mammas jobb!

I tisdag umgicks jag med underbara Carro och sötnosen Adam hela dagen! De blev lunch massa mys och lek! Slutade med att jag skjussade hem dom och stannade där ett tag och bara satt och pratade :) En helt underbar dag med massa tjejsnack! :)

Och igår fyllde jag 21 ÅR! SÅ nu är man ett år äldre. Hade världens bästa födelsedag! Fick presentkort av älsklingen och Josefin på Ur och penn för att kunna köpa en klocka! Han skulle köpt en klocka som jag ville ha, men de var slut. Vid lunch gick jag till centrum då mamma bjöd mig och Josefin på lunch :) Tack mamma! Sen kom Louise som skulle äta middag med oss ikväll! Hon kom med en tårta! Första gången jag får en tårta av en kompis, blev så glad :) Min underbara kompis :D Fick även en liten present av mamma, pappa och bror, en tröja från bikbok som jag ville ha :D Tack tack! Utav Louise fick jag världens finaste kort med en liten kärlekförklaring! Sötunge :D Sen fick jag en scal (hur de nu stavas) och ett fint armband :) Sen i helgen blir de fördelsdagsfirande av vänner och släkt!

När Christofer kom hem från jobbet åkte vi till Nacka för där hade dom klockan jag ville ha! :) Sen kollade vi lite där, hittade massa saker som jag vill ha :D När vi kom hem började vi med maten,tacos blev de :) Mums! Inget slår tacos! Sen blev de mys och efterrätt, min egna tårta som jag fick av Louise. Hon hade gjort den själv och var hur god som helst! :) Sen på kvällen blev de bara massa mys med familjen! Och sen när Joseifn gick och la sig blev de bara jag och Christofer. Vi kollade på tv och hade de mysigt! :)

Idag ska Jennie vara snäll och hjälpa mig och handla inför lördag då de blir liten tjejmiddag :) Ska bli mycket trevligt! Men nu ska jag sluta här innan ni tröttnar! Men nu vet ni iallafall, vi har inget internet så kanske inte blir uppdatering på ett tag, eller kanske om jag får tag på en data!



Tack till er som Grattade mig här på bloggen! :)



Kommentarer
Postat av: emma

låter som du hade en jättebra födelsedag gumman!! :D



svar: vi ska till stockholm och campa med familjen :)

2009-08-20 @ 10:40:26
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Grattis i efterskott. Lät som en bra födelsedag :)

2009-08-20 @ 10:45:17
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

grattis i efterskott :)

2009-08-20 @ 14:25:33
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Grattis i efterskott!

2009-08-21 @ 20:28:50
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej älskade vännen! Så synd att jag inte kunde komma till din tjejmiddag ikväll, hoppas verkligen att det blir flera! hoppas i alla fall att ni får det fantastisk :D hej hopp <3<3<3 tant louise

2009-08-22 @ 08:50:05
URL: http://enrattaatminarm.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

grattis!

2009-08-22 @ 12:29:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: freja

grattis i efterskott!

2009-08-23 @ 01:06:14
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback