Farsta

Postat av Cassandra den 2009-08-12 21:06:18


Idag plockade jag undan lite här hemma innan vi åkte till farsta med Jennie, Hugo och Marie och Nellie :) Jättetrevligt! Efter farsta besöket åkte vi hem till Jennie. Barnen fick en smaskigt mellan mål men yougurt och bär/frukt! Sen blev de lek! Hugo och Josefin leka bra med varann, imellanåt iallafall :) Sen blev de lite tjaffs om vissa leksaker, men de hör till ;D hihi. Söta Nellie lekte oftast själv :) Sen fick jag iallafall skjuss hem av Marie och Jonas :) tack så jätte mycket! Sen när Christofer kom hem åkte vi och storhandlade, de behövdes verkligen!

Imorn blir de lunch med mamma och sen ska jag klippa mig. Mamma ska passa Josefin under tiden :) Sen blir de tvättstugan! Vet inte riktigt om jag bara ska klippa topparna eller om jag ska fixa till min snelugg lite, klippa upp de igen och göra en snygg frisyr av de :P haha! Vi får se imorn när jag pratat med min frisör :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback