Favoriten

Postat av Cassandra den 2009-08-08 14:47:28





Här kommer två bilder på Josefin för några dagar sen.
Josefin älskar verkligen att sitta bak på cykeln, hon är alltid så himla glad och skrattar. Självklart är hennes docka med. Hennes favoritdocka. Den följer typ med vart som helst :) Min sötnos har en favorit docka! :)

Sitter nu och väntar på att Josefin ska vakna, sen ska vi ta bilen till mina svärföräldrar och grilla.
Även dit kommer Chistofers farmor och moster och ingifta morbror :) De ska bli jätte mysigt. Christofer är på Aik match, får se om han hinner komma dit innan jag och Josefin kommer hem. Vi är nog kvar där till Josefin ska hem och sova :) Sen senare ikväll åker jag och hämtar mina föräldrar och bror inne i stan! :)



Kommentarer
Postat av: emma

va fin hon är!! :D

2009-08-09 @ 09:35:51
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback