Inget internet på bra länge!

Postat av Cassandra den 2009-08-22 15:35:19


I förrigår tror jag de var så gick jag tillabak till tre med internet och nu har dom skickat iväg de på lagning. Så nu kommer vi vara utan internet i två veckor. Shit jobbigt! Men just nu lånar jag Denise data :) Ska snart tillbaka hem och fixa inför tjejmiddagen! De blev lite förre ä tänkt, vissa kunde inte och vissa hade ingen barnvakt! Lite synd! Men de kommer nya tåg :)

Så ikväll blir de tjejmiddag för hela slanten! De kommer verkligen bli hur kul som helst! Josefin och Christofer sover hos Christofers föräldrar! Förmodligen senare ikväll blir de utgång! De är verkligen inte jag, men kul kommer de verkligen att bli! Har ju ett underbert sällskap. Ska försöka komma ihåg kameran ikväll så jag kan visa er när jag får tillgång till data! :)



Kommentarer
Postat av: Taru & Flickorna

Va roligt! Även om vi mammor alltid är

hemma så måste man ju faktist få en paus

och ta sig ut ibland också. Hoppas du får

en kul kväll , grattis i efterskott!

2009-08-22 @ 20:21:50
URL: http://babymammy.blogg.se/
Postat av: T & Flickorna

Ja d tycker jag :-)

2009-08-24 @ 17:00:58
URL: http://babymammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback